Detta skal är beställt!

Hejsan, idag i skolan så hade vi hemkunskap och vi bakade kanelbullar riktigt gott. På idrotten spelade vi volleyboll. Jag suger verkligen på det. Iaf så efter skolan så skulle jag titta på min födelsemärken och vi tog bort de med en laser igen för andra gången. Jag hatar verkligen den bedövningen.. USCH! Det gör så ont!
När jag var klar där så åt jag och mamma på Waynes Coffe. Vi drack en Caffe Frappe med Karamell och den smakade kaffe. Jag HATAR kaffe. Jag fick även ett par byxor på Kappahl. 
Jag ska göra läxan nu och jag beställde ett egetgjort skal precis. Älskar det.
Ni får en bild här nere och en bild på Caffe Frappen. 
En bild på min Caffe Frappe.
Bilden på skalet. 
Vad tycker ni? :)
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-09-18 - 17:50:49
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: MOA

Veckans blogg är avgjord på min blogg, in och kika om det var just du som vann! Om inte, hoppas på tur till nästa gång! :D

2012-09-18 - 18:57:37
URL: http://mmoamattisson.blogg.se
Postat av: Elin♥

Sv: Åhnej trodde du menade parfymen jag skrev om i inlägget! datorn kostare5999, hehe :D

2012-09-18 - 20:48:35
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se

Läs innan du kommenterar:

Övriga:
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv..men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv men jag gör inte designer då det tar för lång tid.
- Jag älskar kommentarer så kommentera på. I LOVE IT! :D

Min kamera:
- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)