OMSTART! Välkommen till min nya blogg!

Hejsan, Jag är tillbaka nu med en rejäl bloggning som det ska bli! Fast jag har tänkt såhär, jag ska köpa en superbra dator när jag har råd och då ska jag skapa en ny blogg med bättre uppdatering och det ska jag lova er. 
Iaf ni vet nog redan vem jag är om ni läser i menyn. Detta är tredje gången jag tar bort mina inlägg. 
Denna vecka har bara varit för mycket massor med läxa träningar tandställning osv.. 
Det var därför jag tog en paus med bloggen i några dagar så jag inte kände mig stressad. 
Snart ska jag gå till soffan och titta på tv. 
Jag kommer att blogga mer imorgon! :)
Han är bäst i hela världen! :D 
Postat av: merei

haha okej!

2012-09-13 - 21:20:53
URL: http://ilromanista.se

Läs innan du kommenterar:

Övriga:
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv..men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv men jag gör inte designer då det tar för lång tid.
- Jag älskar kommentarer så kommentera på. I LOVE IT! :D

Min kamera:
- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)